ساده بودم
 
ترانه های من
 
 

 

     ساده بودم

 

       چون  قلب  پاک  یارم  دیگر  سرای  من  نیست

                                          جز  رفتن  از  دیارش  نقشی  برای  من  نیست

      هنگام   مستی  در شب  خنجر  نشاند  به  قلبم

                                           ای   اشک   خفته ی  من   دریاب   قلب  سردم

      چون   ساده   بودم   هردم    پیش   نگاه  دریا

                                          سلطان   قلب   من   بود   او  در   نگاه     فردا

      از   دوری   و   عذابش   در   فکر   خاطراتش

                                          پژمرد     باغ    عشقم   تلخ     است    سرنوشتم

     اهوی   بخت   من   را   تیر   غمش   نفس  برد

                                             احساس زندگی هم  بی  عشق در  قفس  مرد

      می   میزنم    به    عشق    دیدار    تازه ی    او

                                           تا   اشک   درد    نریزم   هرگز   ز  دوری  او

     شاد  بودم   اگر  چه   یک  بوسه  هم   نچیدم

                                           شاکی  ز خود  که  هجرت   در   اینه   ندیدم



نظرات شما عزیزان:

نورکی
ساعت23:09---24 آبان 1390
محمد این شعرت خیلی رمانتیک بایه کمی تو مایه های غمگینه -درکل شعر خیلی با مضمون ومایه داری است که فقط عاشقا درکش میکنن-موفق باشی

afshin
ساعت17:36---6 آبان 1390
شنبه 29 اکتبر برابر با 7 آبان روز جهانی کوروش کبیر بر تمامی پارسیان جهان مبارک باد .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, :: 12:25 :: توسط : محمد کاظمی

درباره وبلاگ
در دنیا یک راه وجود دارد و ان راه راستی است. زرتشت
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترانه های من و آدرس khakestareazadi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 81266
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1